Vadovėlyje pateikiama išsamių žinių apie elektroninį verslą, jo atsiradimo prielaidas ir modelius, nagrinėjamos elektroninio verslo plėtros kliūtys, pristatomi reguliavimo ir technologiniai aspektai. Vadovėlyje sistemiškai ir kompleksiškai analizuojamas elektroninis verslas, jo teikiama nauda, modeliai ir rinkos, ekonominiai, techniniai bei teisiniai elektroninio verslo aspektai. Vadovėlis iliustruotas praktiniais Lietuvos ir pasaulio šalių pavyzdžiais. Pateikiama žinių apie visuomenės transfor…
Vadovėlyje pateikiama išsamių žinių apie elektroninį verslą, jo atsiradimo prielaidas ir modelius, nagrinėjamos elektroninio verslo plėtros kliūtys, pristatomi reguliavimo ir technologiniai aspektai. Vadovėlyje sistemiškai ir kompleksiškai analizuojamas elektroninis verslas, jo teikiama nauda, modeliai ir rinkos, ekonominiai, techniniai bei teisiniai elektroninio verslo aspektai. Vadovėlis iliustruotas praktiniais Lietuvos ir pasaulio šalių pavyzdžiais. Pateikiama žinių apie visuomenės transformavimosi į informacinę, žinių visuomenę, elektroninio verslo strategijas ir tradicinių organizacijų transformaciją į elektronines, analizuojamos elektroninės rinkos ir internetinė rinkodara, ekonominis poveikis verslui bei atskiroms ekonomikos šakoms.
Vadovėlis skirtas vadybos studijų krypties bakalaurantams ir magistrantams. Juo galės naudotis kitų studijų krypčių studentai, kurie specializuojasi ar domisi elektroniniu verslu ir jo teikiamais privalumais. Vadovėlis bus naudingas įmonių ir organizacijų, siekiančių diegti ar plėtoti elektroninį verslą, vadovams ir specialistams.
Vadovėlyje pateikiama išsamių žinių apie elektroninį verslą, jo atsiradimo prielaidas ir modelius, nagrinėjamos elektroninio verslo plėtros kliūtys, pristatomi reguliavimo ir technologiniai aspektai. Vadovėlyje sistemiškai ir kompleksiškai analizuojamas elektroninis verslas, jo teikiama nauda, modeliai ir rinkos, ekonominiai, techniniai bei teisiniai elektroninio verslo aspektai. Vadovėlis iliustruotas praktiniais Lietuvos ir pasaulio šalių pavyzdžiais. Pateikiama žinių apie visuomenės transformavimosi į informacinę, žinių visuomenę, elektroninio verslo strategijas ir tradicinių organizacijų transformaciją į elektronines, analizuojamos elektroninės rinkos ir internetinė rinkodara, ekonominis poveikis verslui bei atskiroms ekonomikos šakoms.
Vadovėlis skirtas vadybos studijų krypties bakalaurantams ir magistrantams. Juo galės naudotis kitų studijų krypčių studentai, kurie specializuojasi ar domisi elektroniniu verslu ir jo teikiamais privalumais. Vadovėlis bus naudingas įmonių ir organizacijų, siekiančių diegti ar plėtoti elektroninį verslą, vadovams ir specialistams.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai